Digital riksstämma – 26 maj till 2 juni 2021

Kom igen!, nu hjälps vi åt att rösta in Emma Andersson från Västernorrland till riksstyrelsen! Hon vurmar för landsbygdsfrågor och blir en av totalt två nominerade från norra Sverige. Anmäl dig till riksstämman senast 30 april!

Pandemin har gett oss ett unikt tillfälle att kunna delta i riksstämman utan att behöva resa så ta tillfället i akt att delta och påverka. Alla kretsar har rätt att delta med ombud, som får rösta på stämman!

Upp till 1000 medlemmar = 1 ombud
1001–3000 medlemmar = 2 ombud
3001 eller fler medlemmar = 3 ombud

Alla medlemmar har yttrande- och yrkanderätt under stämman, även du som inte är ombud.

Du behöver inte delta under hela veckan om du anmäler dig. För att hänga med hjälpligt behövs ca 1 tim / dag. Varje kväll under veckan kommer en sammanfattning av dagen att hållas mellan kl 18 och 19.

Naturkontakt finns mer information, länk till anmälan, samt alla handlingar.

Obligatorisk anmälan senast 30 april!